Translate

wtorek, 24 marca 2015

Szycie po nocach- czyli czerwona, rozkloszowana spódniczka.


Tak dawno nie udzielałam się na blogu, że zapomniałam już jak to jest cokolwiek dodawać. Osoby, które od dawna są ze mną wiedzą dlaczego nie bywam już tu teraz tak często jak kiedyś. Szkoła, a dokładnie biol-chem, który zabiera mi całą energię. Ostatnio jednak przydarzyła się spora okazja do tego, żeby coś Wam znów pokazać. Wybierałam się na imprezę 8nastkową i w sumie czerwoną, rozkloszowaną miałam już w planach od jakiegoś czasu, więc pomyślałam, że w sumie czemu nie? Za robienie wykroju, czyli wzór, wycinanie, spinanie wzięłam się jednego dnia o 23, skończyłam na następny dzień również późnym wieczorem. Ale ostatecznie efekt wyszedł mi tak, że jestem w 100% zadowolona. Zdjęć z samych przygotowań nie mam za wiele, aczkolwiek coś udało mi się zrobić.
Przypominam, że jeśli chodzi o rozkloszowane spódniczki to na moim blogu pojawiły się już 2 takie, link podsyłam tutaj klik i klik


Spódniczki z koła są dość proste, trzeba uważać jedynie na to żeby dobrze wszystko poobliczać.


Materiał oczywiście jakby inaczej z lumpeksu za 8.50zł



Bałam się, że całego materiału mi nie starczy, więc odetchnęłam z ulgą, gdy musiałam ją jeszcze skrócić.



Tutaj już z wszytym paskiem, więc połowa pracy za mną.




Przygotowanie pod wszycie zamka.



I efekt końcowy :)


  



       Mam nadzieje, że jesteście pozytywnie zaskoczeni.

Pozdrawiam gorąco! :)


20 komentarzy:

  1. super :) masz na serio wielki talent. Ja się ucze robić napisy na koszulki. Niestety nie wyszła mi pierwsza jakbym chciała ale wszelkie porady mile widziane i z góry dziekuje :)
    http://direshion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna! Masz naprawde wielki talent i cierpliwość! Ja niestety bym jej nie miała- robie milion rzeczy na minutę

    fashion&lifestyle blog www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twojego bloga! Jest meega haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham!!! Świetna spódniczka, a nogi boskie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyszła :) nie wiem, czy to na zdjęciu tak wyszło, czy ten zamek coś płata figle ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zamkiem, musisz mi uwierzyć na słowo, że wszystko okej więc to pewnie przez te zdjęcie :D

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej też taką chciałam zrobić. I szukałam materiału w lumpeksach. Ale wszędzie mówili, że tylko ubrania. Czy są specjalne lumpeksy z materiałami, czy kupujesz tkaninę w zwykłym lumpeksie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiały, z których szyję to zazwyczaj prześcieradła ze zwykłych lumpeksow :)

      Usuń
  8. dziękuje za odpowiedź :)

    Bumi bubi

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jaka piękna !!! <3 i w cudownym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna spódniczka! Uwielbiam taki fason :-) Ja też trochę szyję i przerabiam, zapraszam jeśli masz ochotę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie w niej wyglądasz :) Co za nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna spódniczka, przeglądając Twoje prace tutaj zaczynam powoli myśleć o umiejętności szycia jak o cnocie :P Kiedy wrócę zza granicy muszę koniecznie znów zabrać się za mojego Łucznika

    PS Zaglądam do Ciebie nie bez przyczyny. Wyszukuję twórczych blogów i zapraszam je do grupy, którą prowadzę na facebooku. Bardzo chętnie zobaczyłabym Cię tam z nami. Jest to grupa tak samo dla Twórców, jak i dla Czytelników, atmosfera jest naprawdę cudowna, można podyskutować na twórcze tematy, jest wiele ciekawych konkursów, link party itd. Słowem brakuje tylko Ciebie ;) Odnośnik do grupy: https://www.facebook.com/groups/blogiDIY/ i do mnie, w razie pytań: http://nevermind-factory.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy artykuł. Zapraszam do mnie: http://adf.ly/1SwqXs

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawy wypis, ja również zapraszam do sprawdzenia mojego bloga, o tutaj -> owce

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam, świetny i bardzo ciekawy blog, z chęcią będę tu zaglądać
    Zapraszam także na mój jeszcze cieplutki, bo nowy blog
    http://adkaart.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna ta spódniczka , będę tu wracać , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))