Translate

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Bluza XXL przerobiona na S z pikowanymi rękawami.

Witajcie kochani. Po długiej przerwie udało mi się wreszcie tutaj zajrzeć. W całym szkolnym szaleństwie trudno znaleźć choć trochę chwili dla siebie, ale ponieważ miałam trochę ostatnio więcej czasu wolnego udało mi się coś dla Was przygotować. Materiały na przeróbkę miałam już zgromadzone hoho czasu temu, więc wystarczyło tylko obmyślić co by z tego zrobić. No i wpadłam na pewien pomysł. Jaki? Sami zobaczcie.


Do całej przeróbki wykorzystałam pikowany materiał, który był podszewką skórzanego płaszczu, jego lewa strona jest ocieplana, więc na zimę jak znalazł. Drugą rzeczą była po prostu szara bluza. Myślałam "szybko pójdzie"- mhm...

Bluza była rozmiaru XXL, więc w porównaniu z moją S widać różnicę.


Na samym końcu zajęłam się ściągaczami na dole bluzy i na końcach rękawów, wszystko trzeba było odpruć i po zmniejszeniu przyszyć na nowo. Kolejną rzeczą była sama kieszonka, która chyba przysporzyła mi najwięcej problemów.






Cała przeróbka zajęła mi jakieś 4 godziny, sporo nerwów, ale myślę że efekt jest zadowalający :)
Trzymajcie się!

14 komentarzy:

  1. Kolejna fantastyczna przeróbka. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega podoba mi się twój szablon

    Styl pisania też masz bardzo ciekawy

    Może obserwacja za obserwację?

    Jeśli się zgadzasz zacznij, napisz u mnie "obserwuję" na końcu komentarza, a ja się odwdzięczę

    MÓJ BLOG ♥ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna robota!

    __________________________
    two pre-Christmas suprises
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Nudną bluzę zmieniłaś w coś naprawdę fajnego. Nie brakuje Ci talentu dziewczyno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetne pomysły i dużo talentu, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba pomysł, a efekt jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt naprawdę świetny! Zazdroszczę talentu i cierpliwości...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna przeróbka. Aż dziw bierze, że z takiej nudnej bluzy zrobiłaś coś tak fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pikowane materiały! Super bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz racje, efekt jest naprawdę zniewalający!*.* ja (jako totalne beztalencie w szyciu ciuchów) uważam, że jest cudowna! ;3

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja, jeśli lubisz ciuszki używane i vintage to zajrzyj na http://allegro.pl/Shop.php/Show?id=39499440

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejj! Normalnie arcydzieło! Wspaniała przeróbka! Napatrzeć się nie mogę ;)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny sposób przerobienia starej koszulki na całkiem nową.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezła robota :)

    http://owcewgorach.pl/ moją pasją!
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))