Translate

niedziela, 5 października 2014

Przeróbka męskiego swetra na damski z koronkowymi rękawami.

Witajcie kochani! Po kilku tygodniach znów się pojawiam z czymś zupełnie nowym. Niestety jesienny wirus złapał i mnie, więc nie miałam jak przygotować dla Was coś wcześniej, później nadrabianie zaległości itd. Ale myślę, że dzisiejsza przeróbka wynagrodzi moją nieobecność. Mamy już jesień, więc i nadeszła pora na swetry, a ponieważ moda na koronki (które ja również uwielbiam) wciąż jest z nami, postanowiłam połączyć te dwie rzeczy. Co mi z tego wyszło?

Sweter jak i koronkę (która była spódniczką) znalazłam w lumpeksie, ale tym razem na zabrzańskim dworcu, który ostatnio zaczęłam odwiedzać.

Teraz troszkę migawek z przygotowań :)

Cały dół musiałam obciąć, zwęzić i znów przyszyć...

... to samo z rękawami.

Nadszedł czas na przyszycie koronki co mimo wszystko nie było takie proste.





A teraz zobaczcie jak to wszystko wygląda.

Cały sweter poddałam zwężeniu.






 Prawa i lewa strona, które wyszły dość symetrycznie.

 Sweter idealny na jesienne i zimowe dni, więc tym bardziej się cieszę.
A Wam jak się podoba?




20 komentarzy:

  1. Jeju cudowny <3 Obserwuję :D
    Świetny blog *,*

    Zapraszam :)
    http://paper--flower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny! zostaje u Ciebie :)
    zapraszam do mnie; http://karlaaam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna metamorfoza swetwerka
    koronkowa wstawka jest super

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie go przerobiłaś! jestes bardzo kreatywna :)
    śliczny blog :)
    mogłabyś kliknąć w link do ubrań w mojej ostatniej notce? jeśli tak koniecznie napisz czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszło super, jestem po wielkim wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetny blog :D
    Obserwuję ;)
    Zapraszam również do mnie: http://dietetyczno-kosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam teoj blog:) serio jest prze przegenialny!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny efekt ;) sama lubię się bawić w takie przeróbki ubrań ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, ja niestety nie umiem szyć :)
    Obserwujemy?
    http://loliwiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdolna i bardzo pomysłowa jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem na tak! <3 Pięknie się prezentuje, no i ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł. Podobami się Twój blog, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna przeróbka! ta koronka daje świetny efekt! :) ja jeszcze bałam się wziąć za takie przerabianie swetra, ale muszę w końcu spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna przeróbka, gdybym miała do dyspozycji taki sweter, pewnie tylko bym dopasowała rozmiar, a koronkowe wstawki - strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny pomysł :) zapraszam do mnie.
    http://szafamagiczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczne! sweter i koronki - super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł modernizacji tego męskiego swetra świetny, a wykonanie jeszcze lepsze.

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))