Translate

niedziela, 19 października 2014

Przeróbka golfu!

Po 2 tygodniach znów się melduję z kolejną przeróbką. Wizję na zmianę tego ubrania miałam od początku. Wiedziałam, że nie będzie to jakaś mega spektakularna przemiana, ale jednak zdecydowałam, że warto będzie Wam to pokazać. Czasem jakiś mały szczegół, drobnostka może zmienić coś zwyczajnego w coś uroczego, jedynego w swoim rodzaju.

Co mi z tego wszystkiego wyszło?
Zobaczcie sami:



Na samym początku odcięłam dekolt i trochę go pogłębiłam. Później było zwężanie, które nie było jakieś wielkie aczkolwiek różnicę widać :)




Tutaj już po przeróbce dekoltu oraz zwężaniu.



Takie opakowanie perełek dostałam w sklepie "Igła niteczka" w Zabrzu za 3 zł.



Z przyszywaniem też było trochę roboty i o dziwo cała czynność była dość pracochłonna.


Tutaj macie więcej "przed i po"






 Widzimy się za kolejne 2 tygodnie, mam już materiały na następną przeróbkę, teraz wystarczy tylko dopracować szczegóły i wziąć się do działania.



15 komentarzy:

  1. niesamowicie go przerobiłaś :o mam identyczny nie golf ale sweterek który 'drapie' w szyje więc zaraz się zabieram za robotę i bardzo chętnie się z Toba podziele moim nowym sweterkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obowiązkowo pokaż jak Ci wyszło!
      Powodzenia! :D

      Usuń
  2. Uwielbiam te Twoje przeróbki - ale te perełki to bym sobie darowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszła Ci przeróbka :D
    Czekam na następną.

    http://sabrinka123.blogspot.com/2014/10/nowosci-jesienne-cz-2.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :D Dzięki za inspirację ;) Czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znoszę spamować i na ogół tego nie robię, ale dzisiaj chciałam Cię po prostu zaprosić do zgłoszenia do październikowego rozdania, w którym można dostać fajną biżuterię :3 więc zapraszam :*
    www.diymydesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło bardzo fajnie i przede wszystkim podoba mi się to, że tchnęłaś nowe życie w niezbyt efektowny golf.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona Twoimi pracami! Szczególnie spódnice ! <3 Szyjesz ręcznie czy na maszynie ? :) Pozdrawiam !
    http://fashionbykg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet ze starego golfu potrafisz wyczarować cuda. Masz talent, co do tego nie ma dyskusji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog! Dopiero teraz go odkryłam, ale widzę cudowną pasję u autorki, której serdecznie gratuluję! Sama co nieco szyję, a różnego rodzaju dodatki kupuję w http://pasmanteriaozdobna.pl/ - tasiemki, wstążki, guziki czy napy do przyprasowania :) Zwłaszcza te ostatnio przypadły mi ostatnio do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))