Translate

wtorek, 29 lipca 2014

Spódniczka z koła DIY

Witajcie kochani. Troszkę mnie tu nie było, ale jak już wcześniej wspominałam, dużo czasu teraz przebywam poza domem i ciężko znaleźć choć chwilkę żeby coś nowego Wam pokazać. Ale wreszcie znalazłam trochę czasu i dziś wyjątkowo we wtorek chcę Wam pokazać co udało mi się tym razem uszyć. Z rzeczy tej jestem bardzo zadowolona, ponieważ udało mi się samej nawet wszyć zamek, z którym się ciągle tak męczyłam, więc uważam że i Wam się spodoba. A co to takiego? Jak w temacie- spódniczka z koła, czyli bardzo popularne w tym sezonie circle skirt. Ta, którą dzisiaj Wam pokazuje jest moim drugim podejściem, więc zmieściłam się w powiedzeniu, że "do trzech razy sztuka".

Teraz zobaczcie kilka migawek z przygotowań :)

Charakterystyczny wykrój dla tej spódniczki.





Do tego jeszcze tylko pasek, zamek i gotowe :)
Wydaje się tak szybko, a w gruncie rzeczy męczyłam się z tym jakieś 3 godziny... może więcej.


A jaki jest efekt końcowy? Oceńcie sami!











Pierwsze zdjęcia w plenerze na moim blogu, dziękuję Justynie za to że pomimo 30 stopniowego upału, poświęciła się i zrobiła mi tak śliczne zdjęcia!
 Jak Wam się podoba? :)



14 komentarzy:

  1. rewelacyjnie wyszła!!! Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo się podoba :)
    też mam podobną: http://1001drobiazgow-monika.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuper!
    Jestem pod mega wrażeniem, gdybyś chciała sprzedać/uszyć na miarę jestem chętna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam spódniczki z koła są mega kobiece ! Świetna i kolor również.

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszła super! :))

    pozdrawiam serdecznie,
    Paula z MamajBags

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt końcowy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam wszystkich na analizę kolorystyczna online naprawdę tanio więcej na : http://sposobnawszystkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. www.whitebunnycloset.blogspot.com

    zapraszam tez do siebie czasem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka jest boska :) jestesmy oczarowane i oczywiscie obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://glupieserce.blogspot.com
    zapraszamy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2900 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników, którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu.

    Serdecznie zapraszamy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka bardzo fajna i świetnie na Tobie wygląda, a na dodatek masz znakomite nogi;)

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))