Translate

piątek, 20 czerwca 2014

Jak zrobiłam z dużej bluzki krótki top?

Witam Was kochani po kolejnych 2 tygodniach. Dzisiejszy pomysł był zupełnie spontaniczny. Nie miałam pojęcia co uszyć, przejrzałam wszystkie strony internetowe typu Reserved, Bershka, Zara przez House, Cropp, H&M oraz Cubus, a to wszystko w celu zainspirowania się czymś. Czasem to pomaga. Muszę Wam powiedzieć, że na każdej z tych stron był chociaż jeden krótki top, które w te lato są bardzo, bardzo modne. Na moim blogu była już jedna bluzka nad pępek klik, ale skoro to takie modne to pomyślałam, że zrobię następną (i od razu mówię, że nie ostatnią- bardzo je polubiłam). Samą bluzkę do przeróbki znalazłam w lumpeksie za kilka zł, albo na ul.Szczęść Boże w Zabrzu, albo na ul. Browarnianej 2 w Bytomiu. Ujął mnie w niej przede wszystkim wzór, na żywo wygląda jeszcze lepiej. Ciekawi? Zapraszam!


Od razu powiem, że spodenki z wysokim stanem upolowałam również w lumpeksie, co prawda musiałam się z nimi trochę namęczyć przy zwężaniu, ale teraz czuję satysfakcje, bo ubóstwiam takie spodenki i ciągle się za takimi oglądałam, a w sklepach ceny były różne ;)


Jeśli chodzi o samo szycie takiego krótkiego topu to poszło dość szybko, a materiał ( delikatnie chłodzący, przewiewny, idealny na lato) szył się bardzo przyjemnie.
Ogólnie dzisiaj dzień bardzo "przeróbkowy". Zwęziłam 3 bluzki, kombinezon siostry, spodnie mamy, koszulę na zamówienie, skróciłam swoją sukienkę, zrobiłam tą przeróbkę włącznie ze zwężaniem tych spodenek. Mój kręgosłup mówi dość, takiego zmęczenie szyciem dawno nie czułam, ale zaraz wakacje więc troszkę sobie odpocznę! :)
Trzymajcie się!

9 komentarzy:

  1. Świetnie Ci wyszło! Sama w ostatnim czasie przerobiłam kilka dłuższych koszulek w krótsze :) W ogóle uważam, że zabawa w DIY to fenomenalny pomysł na stworzenie czegoś niepowtarzalnego i urokliwego :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Też tak sądzę, w dodatku dobry sposób na zaoszczędzenie pieniędzy :)

      Usuń
    2. Moj blog jest poswiecony diy wiec zachecam do przejrzenia :)

      Usuń
  2. Zawsze mnie to zadziwia jak ktoś robi cuda z rzeczy, która dla mnie wydaje się ,,nie do uratowania''. W życiu bym nie pomyślała, że z takiej zwykłej bluzki da się wyczarować modny crop top ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna przeróbka. Inspiruje mnie przerabianie ciuchów przez innych ludzi, dzięki temu sama nabieram do tego chęci i motywacji :)

    inspirationontoday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekne wez cos sprzedaj to jest naprawde super,pozdrawiam i zapraszam na moj skromny blog w porownaniu do twojego annatygryss.blogspot.com buziaki

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))