Translate

piątek, 23 maja 2014

Własnoręcznie uszyta bluzka z szyfonową górą!

Kochani! Jest piątek, więc jak co dwa tygodnie- jest i notka. W zapowiedzi na facebooku napisałam, że warto czekać, że będzie to coś czego jeszcze tutaj nie widzieliście. Skąd pomysł na taką bluzkę? Nie mam pojęcia, jakieś natchnienie, wena sprawiły, że postanowiłam uczyć wreszcie coś sama, zupełnie od podstaw. Czy mi się udało? Oceńcie sami :)
Bluzkę wykonałam ze zwykłej białej koszulki, a że mam takich oto pełno z różnych konkursów- wykorzystałam jedną z nich. Natomiast materiał na górę mama znalazła w szafie, więc nie mając co z nim zrobić, dała go mi.


Iiii wyszło coś takiego:


Tak wygląda przód...


 ... a tak wygląda tył.


Pierwszy raz udało mi się uszyć coś, co leży wprost idealnie. Moi stali czytelnicy wiedzą, że przeważnie jeśli szyję coś sama, to wychodzi to praktycznie zawsze za małe, więc tym radość i satysfakcja wielka, że wreszcie się coś udało.

A Wam jak się podoba?
Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. w przyszłości widzę Cię w finale Project Runway <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra robota ! wygląda extra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wykonana zapraszam do mnie :)
    www.krakowiankasklep.pl : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz ogromny talent!!! :) Jestem pod wrażeniem, nigdy bym nie pomyślała, że stare rzeczy można tak odnowić.
    Sprzedajesz gdzieś swoje pomysły?
    http://plotkarra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo, dziekuje :) na razie nie sadze, zeby to co szyje bylo na takim poziomie, aby to sprzedawac :)

      Usuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))