Translate

piątek, 9 maja 2014

Krótka bluzka z symbolem infinity!

Od dłuższego czasu na internecie panuje moda na różnego typu gadżety z przeróżnymi symbolami. Jednym z najpopularniejszych jest znak infinity, czyli nieskończoności. Większość zna ten symbol z matematyki, ale jak podaje internet, nieskończoność symbolizuje znak "przewróconej" ósemki. Symbol tej jest stosowany w matematyce, ale jego znaczenie jest nieco głębsze. W ezoteryce, także w Tarocie, kształt leminiscate oznacza równowagę sił, nieskończoną świadomość i moc ezoteryczną. Sama posiadam naszyjnik i bransoletkę z tym motywem, ponieważ dla mnie symbolizuje on ciągłe przemiany. Dzisiaj coś jest, jutro tego już nie ma i dla mnie to tak na prawdę najważniejsze jest życie chwilą, popularne i każdemu znane "carpe diem", czyli chęć beztroskich, szczęśliwych momentów, które chciałoby się przedłużyć właśnie w nieskończoność. Infinity pojawia się nie tylko w biżuterii, ale także w tatuażach, a nawet ubraniach. Pewnie domyślacie się, że to ostatnie dzisiaj się pojawi :)
Symbol nieskończoności można znaleźć również ukazany z jakimś niewielkim napisem, który może symbolizować dla każdego coś innego.
A oto jakie infinty ja sobie sprawiłam.

Zwykła biała koszulka z lumpeksu, czyli jakieś 2 zł + dwa barwniki za ok.5zł
Ogólnie jeśli chodzi o koszulki nad pępek to z tego co czytałam i widziałam, właśnie takie będą modne na lato 2014, ale nie tylko, bo różnego typu bralety również :)

Wyprzedzając pytanie, które pojawia się zawsze kiedy robię coś z barwnikami. BARWNIKI KUPUJĘ NA ALLEGRO.


Napis "young" był robiony mazakami do tkanin, to nie takie łatwe jak zdawać by się mogło.
Samo szycie i asymetryczny krój bluzki nie sprawił więcej problemów i było to chyba najszybsze szycie od jakiegoś roku.
Na dziś to tyle, trzymacie się !







10 komentarzy:

  1. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny post! Serio.Ze względu, ze mam "dwie lewe ręce" nie potrafiłabym takiej bluzki zrobić.
    Zapraszam do mnie:) http://by-paulinqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! E tam, na pewno byś dała radę! :)

      Usuń
  3. Lubię ten znak nieskończoności :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne przeróbki, mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne...zazdroszczę umiejętności:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znakomita przeróbka. Nie mogę się nadziwić jaką fantastyczną zmianę przeprowadziłaś. Brawo!

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))