Translate

piątek, 25 kwietnia 2014

Zaczynamy letni sezon. Przeróbka jeansów na szorty z dodatkiem!

Czeeeść! Obiecałam, więc jestem. Długo zastanawiałam się co by tu dla Was przygotować. W środę wzięłam się za przeróbkę pięknej czerwonej marynarki, którą udało mi się upolować w lumpeksie. Pracę musiałam rozłożyć na 2 dni po jakieś 5h szycia, cała w nerwach, a i tak niestety przeróbka się nie udała, więc wczoraj od razu po ochłonięciu po nieudanym szyciu przeszukałam wszystkie swoje kartony z lumpeksowymi ubraniami, własną szafę żeby tylko coś znaleźć do zmodyfikowania. No i znalazłam- stare jeansy, już kiedyś zwężane przeze mnie, ale także kawałek materiału w paski, więc pomyślałam że co mi szkodzi. Wzięłam się do roboty i po 2h wyszło mi coś takiego:

Standardowo na początek "przed i po" :)





Co sądzicie o takim połączeniu?
Musze przyznać, że mi się  podoba i wykonanie nawet niezłe.. :D

Lato w sumie tuż tuż, wakacje podobnie, więc oficjalnie sezon letni na moim blogu uważam za otwarty, znów będą szorty, spódniczki itd. a może i wreszcie coś z sukienek. Więcej nie zdradzam, czekajcie na następne wpisy!

Trzymajcie się!

20 komentarzy:

  1. Super przeróbka;) zdecydowanie na tak!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, jesteś najlepsza ;oo
    Czekam z niecierpliwością na nowe przeróbki ; )


    http://diary-ordinary-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. własnie masz talent super !!!

    obserwuje i licze na rewanż

    http://nikkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy projekt
    pozdrawiam
    xoxo
    Patinka
    patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wykonanie! :*

    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No łał, kopara mi opadła! Śliczne przerobiłaś! :)
    Zapraszam do mnie: above-possibilities.blogspot.com
    obs-obs!

    OdpowiedzUsuń
  7. spoko, nawet mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się, ale mi nigdy takie nie wychodzą ; x
    http://diary-ordinary-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, pamiętaj że praktyka czyni mistrza :D

      Usuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))