Translate

czwartek, 13 marca 2014

Sportowe przeróbki!

Ponieważ zostało chyba jakieś 100 dni do lata, większość dzielnych, zmotywowanych i wytrwałych ludzi, zaczęło przygotowywać swoją formę do tegorocznych wakacji. Ćwiczę od 3.02.2014r. czyli ponad miesiąc. Co ćwiczę? Od początku chciałam ćwiczyć głównie rozciąganie, gdyż moim celem jest zrobienie szpagatu do wakacji. Podobno ambitnie, czy dam radę? To się zobaczy. Jednak postanowiłam, że co mi tam te 20 minut dla tyłka i brzucha. Zaczęłam ćwiczyć i to. W międzyczasie popijam moje super koktajle na przytycie, zobaczymy czy zadziałają.. Myślałam, że szybko dam sobie z tym spokój, ale czuję się tak zmotywowana, że ciągnę to dalej. Po ponad miesiącu muszę powiedzieć, że strasznie to polubiłam pomimo bólu jakiego doznaje przy codziennym ćwiczeniu.
Dlatego dzisiejsza notka jest poświęcona głównie sportowi. Jest już ciepło, w powietrzu unosi się pozytywna atmosfera wywołana pogodą. Ale oczywiście w czymś ćwiczyć musiałam, a że nic wygodnego nie mam i tylko się męczę z moim dotychczasowym strojem, postanowiłam, że na środowym wypadzie do lumpeksu coś poszukam i o dziwo znalazłam. Wieeeeelkie, olbrzyyyymie spodnie. Czyli wyzwanie nr 1- wielkie zmiejszanie. Pozostała jeszcze góra. Chciałam coś typowo sportowego, czyli wypadło na sportowy top.
Co z tego wyszło? 



Z czego zrobiłam mój top? A ze zwykłej bokserki z odzysku :)







Zachęcam do takiego sportowego trybu życia, szczególnie że zbliżają się wakacje!
Jeśli ktoś chce być na bieżąco ze wszystkimi poczynaniami, zapraszam na mój instagram klik


A no tak, bym zapomniała. Pozdrawiam serdecznie Kamila G. którego marzeniem było się tu znaleźć hahah buziaki dla Ciebie :*

17 komentarzy:

  1. świetne, boskie, cudowne! jesteś utalentowana! co dokładnie ćwiczysz? bo też chcę zacząć ale nie znam fajnych ćwiczeń na brzuch :[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie!
      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rsOwRoaRh4I
      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VvNrNn798OY
      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=N33qhFrO8hY
      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=um78baZHzvk
      to wszystko co ćwiczę, powodzenia :*

      Usuń
  2. Wow, ale jesteś szczuplutka :D
    Dresik bardzo fajny :)
    Ja zawsze zaczynam ćwiczyć, ale po miesiącu za każdym razem to samo, z jakiegoś powodu przestaję. Może tym razem się uda :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo!
      Najważniejsze to się czymś zmotywować, powodzenia! :*

      Usuń
  3. Świetne spodnie! Ogólnie świetną masz figurę i według mnie nie musisz ćwiczyć. Ostatecznie tylko rozciąganie, aby w końcu móc zrobić szpagat. Post jak zwykle to u Ciebie była, udany! Świetna przemiana, pozdrawiam! c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mimo wszystko jednak czuję się zdrowsza ćwicząc, a mięsnie zawsze można lepiej pokazać :D

      Usuń
  4. Dobrze, że chcesz dbać o swoje ciało! :) To bardzo ważne chyba dla każdej kobiety :)
    No i przeróbka - jak zwykle zresztą - fantastyczna! <3

    Pozdrawiam,
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zgadzam się. Wygląd u kobiety jest bardzo ważny :)

      Usuń
  5. Ale masz piękny brzuch! *.*
    Dodaje do obserwowanych na inscie! ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. wow masz talent:) gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetną figurę :) Zmotywowałaś mnie do ćwiczeń
    Trzymam kciuki za szpagat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi to słyszeć!
      Powodzenia w ćwiczeniach! :)

      Usuń
  8. przeróbki są najlepsze :) życzę powodzenia w ćwiczniach :)

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))