Translate

piątek, 28 lutego 2014

Kwiatowa bluzka z baskinką!

To prawda, że istnieje coś takiego jak złośliwość rzeczy martwych, bo kiedy wczoraj miałam zamiar zrobić zdjęcia nagle aparat się rozładował, blog nie działał, maszyna wariowała i po prostu żadnego ułatwienia. Ale za to pogoda dopisuje, na początku marca do lumpeksu przychodzi dostawa wiosenno-letnich rzeczy, więc znowu zaczną się spodenki, lekkie koszule i nareszcie sukienki, do których się ciągle zabieram, a nie wychodzą. Najważniejsze to się nie poddawać! 


A co ty razem uszyłam? Odpowiedz macie w tytule, ale lepiej Wam to zobrazuje:






Mam słabość do takich wzorów.
Męczyć się z szyciem 5 godziny i nie być całkowicie zadowolonym z efektu- tak to tylko ja.
Co myślicie o takich bluzkach?

11 komentarzy:

  1. Jestem jak najbardziej za! :) Masz talent! :)
    Pozdrawiam!

    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! Bardzo mnie inspirujesz i masz mega talent! Pomysl o przyszlosci zwiazanej z krawiectwem bo wychodzi ci to perfekcyjnje :) az strach pomyslec jak cudowne bedą twoje projekty za kilka lat!

    przy okazji zajrzałabys na mojego bloga? www.rosy--flowers.blogspot.com jest zalozony kilka tygodni temu wiec jeszcze nie jest dopracowany w 100% ale zdradziłabys mi jak zyskałas taka popularnosc wśród blogerow? Mega ci zazdroszczę sukcesu i oby tak dalej! :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, dziękuję :)

      Usuń
  3. Zrobiłabyś etui na tel albo może coś dla fanów(np.JB,1D)? :* świetny blog! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeny też mam słabość do takich wzorów

    + obserwuje

    bezdomniaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Do you want $10000 ? Quick to participate in!
    Write your story about www. wholesaledress.net $10000 bonus may be yours.
    Everybody who knows this campaign can take part in.

    1, Claim This article shall not be less than 100 words. The article must be included words of www.wholesale-dress.net or www.WD.CM. And put the article to your facebook blog or other media. Each one only has one chance.

    2, Submit method Please screenshot the content to marketing@wholesale-dress.net,
    attached with your Microsoft Word manuscripts.

    3, Award setting First Price $2000 1 person
    The Second Price $1000 2 persons
    The Third Price $800 3 persons
    The Forth Price $500 4 persons
    Best Participation Award $400 4 persons

    The bonus will be sent to you every week by Bank Transfer( T/T) from March. We will inform the winners by email. Please replay us your Bank account after receiving the mail. No reply for 7 days, we will regard as you giving up your price. Bank account transfer paper will be shared at this page.

    Dear participants, we have received 4 submissions.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam cię do Liebster Blo Award !!! Zapraszam :
    http://mozaika-zdrowia.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))