Translate

piątek, 17 stycznia 2014

Przeróbka jeansowej kurtki!

Cześć! Tyle się ostatnio dzieje. Jak wiecie mój fanpage zaczyna raczkować, więc wszystkich którzy jeszcze nie polubili serdecznie zapraszam !
A dziś był ostatni dzień szkoły i nareszcie mamy  dwutygodniowe ferie (tylko gdzie ten śnieg?), więc będzie duuuużo czasu do szycia- przynajmniej takie mam plany, a pomysłów mi raczej nie brakuje :)
A co dzisiaj?

Jeans wciąż wyciąga dobrze i póki co nie zanosi się, że zniknie ze sklepów.


Szyło się bardzo szybko i przyjemnie. Uwinęłam się w zaledwie godzinkę.



Panterka dodatkowo dodała pewnego uroku i sprawiła, że ze zwykłej kurtki otrzymałam całkiem przyzwoite wdzianko :)




Prawda, że wygląda to nieźle?
Co o tym sądzicie?

15 komentarzy:

  1. śliczna kurtka i piękne kieszonki <3
    masz talent !

    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przeróbki !
    Z przyjemnością obserwuję

    Może masz ochotę zobaczyć i ewentualnie zaobserowować mój blog ?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda świetnie, zmiana zdecydowanie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygląda! szczególnie ta panterka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowa, naprawdę! Nie widziałam wcześniej tego bloga - chętnie poobserwuję kolejne przeróbki ciuchowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oglądać takie przeróbki :) Niezły pomysł na przemianę kurtki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś wspaniała! Gratuluję chęci i kreatywności. Czekam na kolejne wpisy z wielką niecierpliwością. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nudnej jeansowej kurtce nadałaś charakteru. Brawo! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))