Translate

piątek, 31 stycznia 2014

Nowe życie dużego golfu!

Ferie się kończą, tyle było planów co do szycia, a nawet nauki, a co z tego wyszło? No niewiele.
Ale nad czymś pracowałam (żeby nie było, że tylko się wyleguje :D). Muszę Wam powiedzieć, że ten projekt w pewnym momencie wywoływał u mnie czarną rozpacz, ale musiałam to dokończyć.
Z efektu jestem no.. średnio zadowolona (ale czy kiedykolwiek będę w 100%?), więc sweter powędruje do siostry, której bardzo się spodobała ta przeróbka .
Zobaczcie jak to wszystko wyszło:

Jak widać pozbyłam się golfu i wprowadziłam radykalne pomniejszanie.
Zarówno golf jak i materiał na rękawy i kieszeń, pochodzą z lumpeksu



Co sądzicie o takiej przemianie?:)

24 komentarze:

  1. jezu jaki ty masz talent <3 *-*

    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, naprawdę fajnie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po zdecydowanie na wielki plus !!! :) Zapraszam i do mnie na nową przeróbkę na blogu :) buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł! :*))pozdrawiam cieplutko!:*))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna przemiana golfu, bardzo mi się podoba! Połączenie tych kolorów jest po prostu genialne! Jednak mam takie 'ale'.. Jak dla mnie kieszonka jest za bardzo na środku. c: Dziewczyno, masz talent co do szycia. Obserwuję Cię już od dosyć dawna i po prostu nie mogę się nadziwić jak ty tworzysz takie cuda. c: ♥

    Pozdrawiam Cię gorąco i zapraszam do siebie → http://mojswatzraniony.blogspot.com/2014/01/wszystko-nic-czyli-miedzy-innymi-co.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo mi miło czytać takie słowa, to niezwykle motywujące :))

      Usuń
  6. Bardzo ciekawa przeróbka... Sama chciałabym stworzyć bloga o tej tematyce ale jakoś mi nie idzie... Gratuluję talentów i pomysłów.. Któryś wykorzystam na pewno... Twój blog jest jednym z ciekawszych na który często zaglądam.. Sama chciałabym stworzyć bloga ale nie wiem czy moje pomysły komuś się spodobają.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Każdy ma coś ciekawego do pokazania na blogu. Blog jest dla wszystkich i ma mnóstwo możliwości. Warto spróbować, a na razie nie przejmuj się czy Twoje pomysły się komuś spodobają. Na pewno będziesz tworzyc coś pięknego i wyjatkowego, przede wszystkim dla siebie. Też miałam takie obawy, ale teraz widzę, że były one zupełnie . Śmiało! :))

      Usuń
  7. Hej :) Nominowałam Cię do Liebster Award. :D Jeśli zgadzasz się na wzięcie udziału w tegorocznych blogowych nominacjach to zapraszam tutaj: http://creativity-above-all.blogspot.com/2014/02/libster-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kończą mi się ferie i też zrobiłam tyle co i nic, więc witaj w klubie! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wygląda po przeróbce!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo miło przeglądało mi się Twoje bloga z racji podobnych pasjii, zainteresowań zapraszam do siebie - bloguje dopiero od kilku godzin miło byłoby nawiązać nowe kontakty z innymi blogującymi osobami. Gorąco pozdrawiam ;)

    http://diyfashionpolska.blogspot.com/

    p.s Sama nosiłabym sweterek - cudny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć+wpadnę na pewno :)

      Usuń
  11. Super:) Chciała bym mieć takie ciuch w szafie!
    http://dance-life-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pełna podziwu dla Twojej kreatywności i umiejętności krawieckich. Bardzo udana przeróbka:)

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))