Translate

czwartek, 9 stycznia 2014

Jak z męskiego swetra L, zrobiłam damski sweter S + panterka.

Nie wiem jak u Was kochani, ale u mnie jest istne urwanie głowy. Zbliżający się koniec semestru wyczerpuje bardziej niż się tego spodziewałam, więc trudniej jest mi tu zajrzeć i czymś się z Wami podzielić, ale staram się z całych sił!
Ostatnio zupełnie nic w szyciu mi nie wychodziło, NIC. Podłamana mówiłam "nie no, zawieszam bloga", ale moi bliscy skutecznie wybyli mi to z głowy, to też mobilizacja przyszła pełną parą.
Sweter, który dzisiaj Wam przedstawię kupiłam bardzo dawno temu w lumpeksie rzecz jasna. Uwielbiam ta chwilę na otwarciu kiedy wszystkie kobiety idą na rzeczy damskie, a ja idę sobie na męskie. Jak widać opłaca się, bo to co znalazłam jest świetne.
A z czym do Was dzisiaj przychodzę? A z tym:


Tak, tak znów pomniejszanie, ALE nie tylko, bo z dodatkiem
Panterka, która była z tak okropnego materiału, że o mało co a maszyna nie znalazłaby się za oknem, ale co że ja nie dam sobie rady?:)


 Pierwsza przyszyta kieszonka też dodała mi nie mało zmartwień...


... zresztą przy przyszywaniu na łokcie tak samo.


Pisząc ten post, uświadamiam sobie, że całe szycia tego swetra to był jeden wielki problem :D


Tak więc jak widzicie, męskie nie oznacza gorsze, ba czasem nawet lepsze od damskiego !


Jutro tymczasem idziemy kibicować talentom na X-Factor, także dzień będzie spędzony na wielki plus.

A teraz pytanie dnia!
Jak Wam się podoba?


12 komentarzy:

  1. Mi się podoba bardzo !! Przeróbka świetna będę zaglądać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne ^^ czekam na następne DIY :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :) Przeglądając blogi w naszej rodzimej blogosferze natknąłem się na Twój blog, bardzo poczytalny i pełen fajnych treści :) Chciałbym więc zaprosić Cię do zamieszczenia swojej wizytówki na mojej stronie Blogowskaz.org :)
    Będzie mi miło jak dodasz się i zaprosisz znajomych. Nie zapomnij poprosić ich o wpisanie Twojego Bloga jako polecającego, nie chcesz chyba przeoczyć Nagród!
    http://blogowskaz.org

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, ciekawe! I na dodatek śliczne! Gratuluję <3

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny sweterek <3 i mam pytanie :) czy będzie konkurs aby wygrać jakąś rzecz którą sama zrobiłaś ? :)

    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Myślę nad czymś takim na rocznicę mojego bloga ;)

      Usuń
  6. na prawdę genialnie Ci to wyszlo :o ♥ zapraszam do siebie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle udana przeróbka. Nudny sweterek zmieniłaś w bardzo efektowny ciuszek:)

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))