Translate

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Świąteczny sweter- szyciowy renifer.

Święta się zbliżają, już trochę czuć tę magiczną atmosferkę, która jak sam tytuł wskazuje- mi również się udziela. Ostatnio czas tak szybko leci, że muszę szyć już późnym wieczorem. Ten sweter skończyłam o 22.

 Cena  sklepowego (90zł) skutecznie mnie zniechęcała, więc nie pozostało mi nic innego jak wyprawa do lumpeksu po czerwony i brązowy sweter by stworzyć coś podobnego.
Co mi z tego wyszło? A to:
 Nie obyło się bez pomniejszania (pierwszy raz!) swetra. Z efektu jestem bardzo zadowolona :)



Przez różne światło, niektóre zdjęcia wyszły jakby sweter był pomarańczowy, ale zapewniam- to czerwony.

I za cenę ok. 10zł mamy taki oto uroczy sweter o świątecznym charakterze
Na pewno będzie jeszcze jakiś świąteczny sweter, ponieważ strasznie mnie urzekły !

A Wam jak się podoba?

22 komentarze:

  1. jeju , cudeńko z tego wyszlo !

    OdpowiedzUsuń
  2. jest spoko, a nawet lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super <3 Mam nadzieję , że zrobisz jakiś konkurs w którym będzie można wygrać coś co zrobiłaś :)
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł.. I jeszcze ten sweterek taki świąteczny jest :))
    Za obserwujesz ?
    http://purple99strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje posty są ciekawe, przemyślane, widać, że blogowanie to Twoja pasja i że wkładasz w to dużo serca!

    ♥ vickys-life1.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, taka prawda :)
      Wpadnę na pewno.

      Usuń
  7. fajny pomysł :) i super wyszło!

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "za cenę ok. 10zł mamy taki oto uroczy sweter" i to lubię! Efektownie i niewielkim kosztem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na pierwszy raz zwężanie wyszło CI świetnie :) trzymam kciuki za następne przeróbki :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))