Translate

wtorek, 24 grudnia 2013

Pierwsza (sylwestrowa) bluzka z baskinką!

Z lekkim poślizgiem wracam do Was w ten piękny, wigilijny poranek,a przychodzę z czymś całkiem nowym.
Nareszcie udało mi się coś samodzielnie uszyć od podstaw . Cieszę się strasznie, bo nie ukrywam, że zawsze kiedy coś próbowałam sama uszyć to robiłam to za małe.
Pracę tej bluzki rozłożyłam sobie na 3 dni. Co prawda nie było to w planie, ale tym razem ( o dziwo) się nie spieszyłam, co zawsze robię, a powoli zaczęłam coś działać. Materiał dostałam od babci, kto by się spodziewał, że całą szafę ma wypełnioną nowymi tkaninami. Kiedy zobaczyłam tą, od razu wiedziałam co z niej zrobię. A co wyszło?

 Już wiem gdzie w niej pójdę, oczywiście sylwester się zbliża wielkimi krokami, a że wychodzę ze znajomymi na pewno pójdę właśnie w niej :)

 Jako dowód, że robiłam ją od podstaw, dołączam kolaż z początku moich przygotowań.


Pierwszy raz przyszywałam też lamówkę. Myślę, że połączenie czarnej lamówki ze złotą, połyskującą tkaniną bardzo się w tym przypadku sprawdziło.

Korzystając z okazji chciałam tez złożyć skromne życzenia.

A Wam jak się podoba?
Pozdrawiam Was bardzo gorąco!!

11 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się Twoja bluzka <3

    http://rainbboww.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry
    Niestety nie znalazłam na stronie adresu e-mail.
    Chciałabym przedstawić informacje na temat możliwości współpracy.
    Zapraszam do kontaktu na: kontakt@blog-media.pl
    Pozdrawiam serdecznie
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna ta Twoja bluzeczka :)
    Pozdrawiam i zapraszam:* A może obserwacja?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ludzi z inwencją twórczą :) Ja również przerabiam ubrania, Zapraszam do mnie w wolnej chwili, dodaje do obserwowanych będe tu zaglądać ! buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie ci wyszła. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. When I originally commented I clicked the -Notify me when new remarks are added- checkbox and now each time a comment is added I get four emails with the same comment. Is there any way you can remove me from that service? Thanks!
    jeux de foots

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))