Translate

niedziela, 17 listopada 2013

Pierwszy ombre sweter! DIY

Trochę próbuje odejść od pomniejszania różnych rzeczy żeby było tutaj nareszcie coś innego! Iiiii, sama nie wiem czy wyszło, ciężko stwierdzić. Ale zacznijmy od tego, że znalazłam śnieżnobiały sweter (który pomimo, że był z lumpeksu naprawdę był biały co się rzadko zdarza), więc było świetniegenialniesuper i od razu widziałam co z nim zrobię OMBRE, tak długo planowane wreszcie mogło dojść do skutku, a z jakim efektem? O takim:

I po kolei takie urywki jak to zdziałałam :D



Bez małych komplikacji się nie odbyło, bo jakby inaczej.



Ja z efektu jestem średnio zadowolona, zastanawiam się nad tym, czy czasem cały go nie wsadzić jeszcze raz do barwnika, ale zobaczy się jeszcze.

A wam jak się podoba?

16 komentarzy:

  1. Efekt super! Strasznie mi się podoba! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ;) jakiś czas temu tak samo pofarbowałam sweter., efektem cienia cieszyłam się tylko kilka dni.. w 2 praniu się spaprał i był cały niebieski ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! a przeprałaś później w occie? podobno to utrwala :)

      Usuń
  3. no, no, no efekt jest powalający !!! Super
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio też robiłam ombre, tylko na koszuli :) Bardzo fajnie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ombre na koszuli to mój następny plan! Dzięki!

      Usuń
  5. Efekt jest świetny, miałam kiedyś te barwniki, muszę koniecznie spróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek po przeróbce magiczny ! ;)

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))