Translate

niedziela, 20 października 2013

Przeróbka męskiej koszuli+ wywiad na konkurs z moją osobą.

Czy można z męskiego ubrania zrobić damskie? Pewnie, że tak. Potrzeba tylko trochę czasu i opanowania. Moją koszulę znalazłam w lumpeksie (jak zawsze) w dziale męskim. Szukałam czegoś w takim kolorze "wojskowym", oczywiście nic moro nie udało mi się zdobyć.
W pewnym momencie miałam ochotę rzucić nią, ale taki świetny kolor miał by się zmarnować? W życiu! Tak więc po odpruciu rękawów, zmniejszeniu ich i całej koszuli postanowiłam, że pracę rozłożę sobie tak, abym nie straciła dużo nerwów, ale czy się udało? Jestem zadowolona, wiem że nie jest idealnie, ale uważam, że i tak dobrze, porównując rozmiar jaki był, a jaki jest teraz.





Patrząc na efekt końcowy mojego szycia, czegoś tej koszuli brakowało, a że nie było tutaj już dawno nic ćwiekowane, a ćwieki miałam dostępne, postanowiłam je wykorzystać.




I na koniec wywiad. Razem z koleżankami będziemy tworzyć prezentacje konkursową pt."Mój talent" na temat mojego bloga i mojego talentu ( bo się okazuje, że chyba go mam) iiiii jedna z nas wpadła na pomysł by zrobić ze mną wywiad, także w sobotę wzięłyśmy się do pracy i proszę bardzo:


video

















3 komentarze:

  1. Fajny wpis :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym znalazła taką koszulę to bym nawet jej nie skracała, bo uwielbiam takie worki xD Pięknie Ci to wyszło :3 tylko te ćwieki mi troszkę nie pasują :I bardziej pasuje: http://www.stylomierz.pl/obrazki/blogi/emisko28/ko_7.jpg . Oczywiście jeśli ktoś chce jak najmniej pieniędzy wydać, to ćwieki są lepszym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo poradziłaś sobie znakomicie z tą koszulą :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))