Translate

sobota, 12 października 2013

Lumpeksowe skarby.

Dzisiaj postanowiłam dać coś innego, czyli lumpeksy part 1943928478. Ostatnio tak jak pisałam wybrałam się do lumpeksu, który znajduje się na Osiedlu Kaufhaus.
Do tego sklepu lubię wracać bardzo często, może nie ma tam tak dużego wyboru jak na Szczęść Boże, ale idzie znaleźć naprawdę wspaniałe rzeczy. Pokażę Wam co mi udało się upolować:

1. Koszula o ciekawym wzorze, jednak nie pojawi się już raczej na blogu, gdyż przeróbka mi nie wyszła- za krótką ją zrobiłam i wygląda nie za dobrze, ale zobaczy się jeszcze.

2. Koszula w paski, które ostatnio pojawiają się na różnego rodzaju marynarkach i legginas (na które poluję). Będzie jej mała przeróbka.

3. Marynarko/koszula, która została oddana mamie (nie z własnej woli, ale co zrobić ;d)
 W poniedziałek znów do lumpeksu tym razem na Szczęść Boże i może na dworzec. Liczę na coś w moro (szukam, szukam i znaleźć nie potrafię). Także w przyszłym tygodniu będzie nowa przeróbka :)


9 komentarzy:

  1. Fajne koszule :3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że sama przerabiasz ubrania ;) zobaczyłam poprzedni post ze zmniejszaniem marynarki - naprawdę gratulacje :) Życzę, abyś była coraz lepsza tzw DIY i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza koszula wygląda świetnie !!^^ teraz i ja wybiore się do lumpeksu
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne koszule! (: Ja także szukam moro i nie mogę znaleźć :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam http://humanoid942.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))