Translate

środa, 2 października 2013

Fotorelacja z warsztatów.

Dzisiaj jak wcześniej pisałam na blogu, miały odbyć się moje pierwsze warsztaty- i odbyły się. Nie było tłumów, ale może to i dobrze. Było 8 osób i mieliśmy kupe śmiechu :D
Ja osobiście byłam trochę poddenerwowana i przez cały dzisiejszy dzień zakładałam się z różnymi osobami, 
ile osób przyjdzie (wszyscy zakładali, że będzie mniej, więc jest dobrze)
Obiecałam fotorelacje i słowa dotrzymuje:






Pracowali cudnie, to muszę przyznać.




Oczywiście nie mogło zabraknąć popularnego ostatnimi czasy YOLO.




























Oczywiście ja musiałam mieć coś w temacie bloga, więc pojawił się na mojej koszulce napis "Agnes"

A teraz przedstawiam Wam efekt końcowy niektórych moich uczniów :D





 Dumna jestem :D
Następna koszulkowa akcja gdzieś chyba w grudniu, zobaczymy czy wypali :)
POZDRAWIAM!


7 komentarzy:

  1. kiedy kolejne warsztaty nie umiem się doczekać (:

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaale super, gratuluję warsztatów! :D zasłużyłaś sobie, szczególnie podziwiam u Ciebie zawsze te przed i po, zazdroszczę tej umiejętności odnajdywania w dziwnych ubraniach z lumpa nowego, modnego ducha!

    oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie będą kolejne warsztaty ?

    Zapraszam do mnie na " Natali's Blog "

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie wiadomo czy kolejne się odbędą, ale jak już to ponownie w zso14 w zabrzu.

      Usuń
  4. jakich farb używasz do malowania na koszulkach?

    OdpowiedzUsuń
  5. please odpowiedz!

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))