Translate

środa, 4 września 2013

Jak efektownie zwęzić spodnie- tutorial.

Jestem, w nowym roku szkolnym. Nowa klasa, niektórzy nowi nauczyciele, nowi ludzie przede wszystkim, ale na razie jest bardzo pozytywnie.
I od razu taka INFORMACJA.
Będę się starała wpadać tutaj najczęściej jak tylko mogę. Mam już zrobione 2 projekty z wyprzedzeniem i planuję wstawiać wpisy co tydzień. Wiem, niezbyt rewelacyjnie, ale nie mam możliwości by szyć częściej, mam nadzieje, że będziecie czekać, czytać itd. bo pomimo tego, że mogę mieć czasem kilka dni poślizgu obiecuję, że na razie BLOG BĘDZIE FUNKCJONOWAŁ, NIE ZAWIESZAM DZIAŁALNOŚCI pomimo rozpoczętego roku szkolnego.

No, przejdźmy więc do dzisiejszego tematu. Tak jak obiecałam jest i tutorial.

1 sposób. 
1. Zakładamy spodnie na lewą spodnie, zapinamy rozporek i guzik.
 2. Odmierzamy ile potrzeba zwęzić w pasie, spinamy szpilką.
 3. Mając spodnie na sobie, wbijamy igłę tam, gdzie ma się kończyć szew, czyli jak wąskie mają być spodnie

 Tutaj macie przykład, czyli widać zapas materiału z lewej strony oraz dokładny kształt jak będą zwężone spodnie.

 2 sposób. 
1. Drugim sposobem jest zwężenie spodni sugerując się swoimi spodniami, które nosimy na co dzień.
 2. Odrysowujemy mydełkiem lub kredą krawiecką dokładny kształt.
 3. Jeśli jesteśmy pewni, że będzie pasowało, od razu szyjemy. Ja jednak wolę wbić w biegnącą linię szpilki i dokładnie przymierzyć.
 4. Jeśli pasują- szyjemy
 5. Szyjemy ściegiem prostym.

 6. I GOTOWE. Jeśli chcemy pozbyć się nadmiaru materiału, obcinamy go i obrzucamy, albo specjalną stopką, albo ściegiem zygzakowatym.

Nogawki wyglądają tu na nierówne, ale to kwestia ułożenia.






Z moim aparatem coś się dzieje, przydałaby się jakaś lustrzaneczka :D
Mam nadzieję, że tutorial Wam pomoże.
Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie przerabialam spodni, bo się boję, że popsuje ;D, ale Twoje- super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Ale nie ma sie czego bać, gwarantuje.
      Dlatego ja kupuje spodnie w lumpeksie, jak się zepsuje to przyjemniej nie jest tak żal :D

      Usuń
  2. Zdjęcia z kuracji odchudzającej spodni przed i po - tak mi sie skojarzyło! :D Dobra robota, pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak często zwężam spodnie!
    Świetnie Ci wyszły :) poza tym, znalazłaś (bo tak podejrzewam? ;>) świetny okaz! Topshop, ładnie, ładnie. Bardzo fajnie Ci to wyszło, pewnie w szkole wszyscy zazdroszczą super ubrań i talentu :D

    A btw - dziewczyno, jakie Ty masz długie nogi! Myślałaś o modelingu? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! No nie zaprzeczę, wszyscy mówią, że fajnie mi to wychodzi :D

      Tak, myślałam, bo wszyscy wciąż mi mówią żebym spróbowała w tym kierunku :D

      Usuń
  4. swietnie udało Ci sie je przerobic bardzo ladnie leżą :) mama takie pytanei czy jest szansa przerobic tego typu spodenki ?
    https://www.google.pl/search?q=spodenki+tajskie&biw=1920&bih=965&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMItNOwj7GNyAIVJr9yCh3ZBARA

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))