Translate

środa, 11 września 2013

Dodajemy charakteru sweterkowi!

Rok szkolny się zaczął. W tym tygodniu mam jeszcze 2 kartkówki z angielskiego (ale takie uroki rozszerzenia), a w przyszłym z biologii. Jestem zmęczona i po 2 tygodniach mogę bez wątpienia powiedzieć MAM DOŚĆ.
Dobrze, że tę bluzkę zrobiłam pod koniec wakacji, bo teraz przyznam- krucho czasem, ale staram się jak mogę! W kącie leży tez przeróbka marynarki, która mi nie wyszła, więc czeka mnie wielkie prucie, zobaczymy co z tego wyjdzie.
A dzisiaj wpadam do Was z czymś innym, czego jeszcze tutaj nie było.

Tak wyglądało przed doszywaniem i ćwiekowaniem (tak tak, dla mnie sweter jest za duży, ale znalazł nową właścicielkę, o czym dowiecie się za chwilę).

 A tu zdjęcia po.



A tu macie nową właścicielkę- moją siostrę hehe.




Na nie wygląda o wiele lepiej, co zresztą widać :)
Same panterkowe łatki, moim zdaniem, dodały sweterkowi dziewczęcego uroku i jak w temacie- charakterku.
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. dokładnie - dodaje charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada to bbarzo ciekawiwe :)
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, fajny efekt.
    Sweter wygląda o wiele ciekawiej! :)

    http://neligisele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))