Translate

środa, 18 września 2013

Coś dla fanów Harrego Pottera- koszulka!

Tydzień minął, czas na nowy post :D Od napisów na koszulkach zaczynałam, za 12 dni będzie już 6 miesięcy odkąd mam bloga. Jak ten czas przeleciał. Dopiero co błagałam o maszynę, a dziś już szyję pełną parą (no, póki igły mi nie przyjdą). W szkole nauka już w pełni, oceny też już są, w październiku wycieczka 3-dniowa, a w kwietniu prawdopodobnie Londyn.

Harry Potter- któż by tego nie znał, przynajmniej nie oglądał. Ja osobiście zawsze leciałam do kina, kiedy tylko wyszła nowa część. Ten film mogę oglądać 109308429758356 razy i nigdy chyba mi się nie znudzi.
Przedstawiam Wam dziś koszulkę na zamówienie (bardzo się ciesze, że choć nieliczne, to są, w ten sposób zarabiam kilka złotych na nowe przeróbki :))
Zobaczcie teraz etapy mojej pracy:


No i standardowo....
 ... wycinamy!



 Trzeba pamiętać żeby coś włożyć do wnętrza koszulki!

 Obklejamy taśmą.




 I malujemy!



 

Troszkę litera "A" się rozmazała, ale powinno zejść.
Pozdrawiam!



3 komentarze:

  1. Napisałaś "Troszkę litera "A" się rozmazała, ale powinno zejść.". No i mam właśnie pytanie co można zrobić żeby zeszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi udało się to zdrapać, bo była to naprawdę cieniutka warstwa.

      Usuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))