Translate

wtorek, 20 sierpnia 2013

Znów pomniejszanie spodni? Czemu nie!

Muszę przyznać, że lumpeksowe zakupy udane. Byłam w ciucholandzie w Zabrzu oraz odkryłam nowy lumpeks w Rudzie Śląskiej na Niedurnego 99. Polecam go jaknajbardziej.
Razem z siostrą będąc w Zabrzu nakupiłyśmy kilka rzeczy. Ona upolowała bardzo fajne kremowe spodnie, które rzecz jasna musiałam jej przerobić. No to powoli, powoli wzięłam się do pracy, której tym razem trochę było, gdyż musiałam 2 razy trochę pruć, bo za ciasne mi się zrobiło, ale to nie moja wina, że miały być obcisłe xd
A teraz zobaczcie efekty mojej pracy (znów w kolażowej postaci).


Pierwotna postać nie była taka wielka jak przy ostatniej przeróbce dla mnie, aczkolwiek różnica jest również dość duża.

W nogawkach musiałam zmniejszać o połowę chyba.

Ja zadowolona, siostra również.
Dla siebie znów kupiłam spodnie, których przeróbkę w najbliższym czasie przedstawię w formie tutorialu, żeby pokazać co i jak robić.
Pozdrawiam!


7 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie przeróbki :D Sama mam już kilka takich par spodni za złotówkę i zwężanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu, super!
    Z takich lekko-disco-70's dzwonów zrobiłaś prawie że legginsy! Aprobuję, tym bardziej że taki krój, materiał i kolor od jakiegoś czasu góruje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oto dowód na to jak z byle czego zrobić coś :P wygląda super o przeróbce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeróbka fajna.
    Znam ten lumpek, wczoraj w nim byłam.
    Ela.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja post Kochaniutka,super przeróbka, robi ogramne wrarzenie:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))