Translate

sobota, 3 sierpnia 2013

Przeróbka jeansowej kurtki.

Jeans dalej w modzie? Myślę, że to szybko sie nie zmieni. Na początku wiosny kupiłam w sumie 2 kurtki jeansowe. Jedną już w sumie przerobiłam, o czym tutaj pisałam, a że została mi jeszcze jedna postanowiłam ją wykorzystać. Zobaczcie, czy mi się udało:

Szkoda tylko, że ubrałam spódniczke, bo nie widać, że cała kurtka jest dość długa.

Ale no, wierzcie mi na słowo, że była za duża :D


Teraz przepraszam wszystkich fanów AC DC, musiałam odpruć tą naszywkę, sami rozumiecie, nie mój styl ;d


Ta kurtka u góry posłużyła mi za pewnego rodzaju wzór.

I znów skracanie, zwężanie..
Widzicie ten pasek na samym dole odciętego materiału? Musiałam go specjalnie odruć i przyszyć do skróconej kurtki...

... a tutaj macie zdjęcie po pierwszej przymiarce paska. Przeszyłam kawałek, po czym zorietowałam się, że jest w złym położeniu, więc znów prułam i od nowa przyszywałam.


A oto efekt:





I ten starożytny komputer w tle, taaaaaak :D
Coraz lepiej?














5 komentarzy:

  1. jej Ty to masz talent do tych przeróbek ;) wygląda jakbyś taką kupiła ;) jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna przeróbka, jesteś zdolna. :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie. i dodaję. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. super przeróbka, bardzo fajny post i blog:)
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))