Translate

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Pomniejszanie pudrowych spodni o 8 rozmiarów- czyli jak z numeru 42 zrobiłam 34.

Witam Was kochani ponownie. Dzisiaj przyszłam do Was z kolejną przeróbką!
Spodnie znalazłam rzecz jasna w lumpeksie (chyba już przestane pisać skąd, bo to przecież logiczne xd). Mają kolor PUDROWY, czyli Agnes jest szczęśliwa i nic więcej już nie potrzebuje.
Powiem Wam, że szybko mi poszło całe zwężanie, bo na długość były dobre. Więc 30 minut i spodnie gotowe.
Tak w ogóle to jutro jadę na polowanie do lumpeksu rozejrzeć się za jesiennymi rzeczami, bo prawda taka, że zostały nam w sumie 42 dni lata, więc chyba nie opłaca się robić już letnich rzeczy, a trzeba się wziąć właśnie za długie spodnie, bluzki, marynarki itd. więc tematów powinno nam tutaj nie zabraknąć :D
Ale przejdźmy już do dzisiejszego tematu. Dziś będzie w formie kolażu, czyli wypisz wymaluj "przed i po".

I co ciekawe spodnie są firmy ETAM.

No to jedziem.
Jakby ktoś miał wątpliwości to na tym pierwszym zdjęciu mam założone te spodnie, nie stoje za nimi xd

Zmieściły by się takie dwie jak ja.

Typowe dzwony, koszmar (ale podobno wracają do mody).



Życzcie mi jutro udanych lumpeksowych zakupów!
Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Wow! Wyszly ci super! No i udanych zakupow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kochana za odwiedziny u mnie i polubienie, oczywiście odwzajemniam:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Łooooo! Ale różnica :D
    Po wyglądają prześlicznie Masz świetne, szczupłe nogi. ;)
    Dodaję do obserwowanych. :) Miło się czyta i sympatyczna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW Jaka różnica !! Bardzo fajny blog znalazłam go przypadkiem i będę do niego wpadała :)

    Obserwacja za obserwację?? Ja zaobserwowałam
    http://lalanyla.blogspot.com/

    P.S.
    dopiero zaczęłam go robić więc nie jest on jeszcze doskonały ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko i córko........ podziwiam szczerze, taka młoda a taka zdolna.
    Szycie to podobno pikuś w porównaniu z przeróbkami, 2 kurtki zimowe wywaliłam bo tak skutecznie je zmniejszałam.
    Może można by tak poprosić o szczegóły tej przeróbki? tak jak dla laika.
    Ja mam problem z za dużą górą i szukając bezskutecznie zresztą jakiś inspiracji w sieci trafiłam do Ciebie.
    Podoba mi się bardzo.
    Pozdrawiam Ela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!:)
      Najważniejsze to się nie poddawać. Ja uszyłam już 2 sukienki, które również pójdą do kosza, ale będę próbowała dalej. Na błędach człowiek się uczy :)
      W najbliższym czasie zrobię tutorial o tym jak tak pomniejszyć spodnie.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. Zajrzę.
      Właśnie przerabiam spodnie ale z nimi akurat nie powinno być problemu bo tylko długość i nogawki ciut zwęzić.
      Ela.

      Usuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))