Translate

środa, 28 sierpnia 2013

Pomniejszanie marynarki!

Nie wiem jak Wy spędzacie ostatnie dni wakacji, ale ja przez kilka ostatnich dni byłam uziemiona w domu przez grypę. Takie to już moje szczęście, że akurat kiedy ma się coś dziać, ja muszę leżeć w łóżku z 38 stopniami gorączki i bólami nie do wytrzymania.
Także notka z powodu mojego stanu zdrowia się opóźniła, ale już jestem i jutro będę mogła chyba już wyjść z domu ha!
Jak widzicie w temacie, dziś będzie znów o pomniejszaniu, ale tym razem marynarki. Teraz jest już idealna pogoda na ich noszenie, więc mam zamiar zaopatrzyć się jeszcze w kilka.
Teraz jak zawsze zapraszam do obejrzenia efektów mojej pracy:





Nie ma jakiegoś olbrzymiego efektu czego rezultatem będzie Wasze wielkie "ŁAAAAAAAAAAAŁ", ale no mała różnica jest.


Aha! No i wyciągnęłam poduszki z ramion, bo u mnie robią one efekt "pakera".


Następna notka to będzie prawdopodobnie tutorial.
Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Marynarka ma prześliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja :)

    http://fashion-is-my-passion15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne marynarka *__*
    obserwuję :)

    www.kolorowa--szachownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W mniejszej wtgladasz o wiele lepiej Kochana:)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta marynarka ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś świetna!
    suuusane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))