Translate

czwartek, 11 lipca 2013

Szyjemy koronkowe spodenki z sukienki!

Ostatnio będąc w lumpeksie natrafiła mi się pod ręce po raz setny ta sama koronkowa sukienka, której nikt nie kupował i wisiała tam już od hohoho czasu, a ponieważ szukałam wtedy koronki było to coś idealnego.
Oto ona:

Tak jak pisałam w poprzednim poście, nie pasowała mi. Miałam ją wykorzystać jako koronka do bluzki, coś w stylu poprzedniego postu, no ale nie pykło, bo wpadłam na inny pomysł.
KORONKOWE SPODENKI.
A tutaj macie już wycięte spodenki (niezszyte). Wykrój zrobiłam odrysowując krótkie szorty:

Po jakiś 2h skończyłam. 


A tak się prezentują:




Jestem z siebie dumna :D
Podobają się?
Pozdrawiam!







9 komentarzy:

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))