Translate

niedziela, 9 czerwca 2013

Wybielanie jeansowej kamizelki.

Jestem znów po prawie miesiącu nieobecności, ale było takie zamieszanie w ostatnich tygodniach, że nie miałam siły, czasu ani materiałów.
Przychodzę do Was z większym niż zwykle projektem.
Wczoraj, korzystając z tego, że była cudna pogoda, pojechałam do 2 lumpeksów (w jednej z następnych notek będą moje nowe łupy). Byłam bardzo zadowolona, bo udało mi się zdobyć 2 rzeczy, których szukałam :)
Dziś powiem o jednej z nich, czyli jeansowej kamizelce.


Okropna, ale...



...wybielanie może wszystko zmienić.



Tym razem musiałam wybielać na balkonie, bo na ogródek nie mogłam iść.

A tu macie Tofika, który musiał być odgrodzony ;d






 Pokrywką docisnęłam całą kamizelkę.

 A tutaj już płucze się w zimnej wodzie.



A oto efekt:






Dla mnie jest w porządku, ale w niektórych miejscach pojawiły się brązowe przebarwienia (czego nie widać za bardzo na zdjęciach). Kilka zakryłam już ćwiekami, ale miałam ich mało, więc tutaj ostatecznego efektu nie ma (stąd part1), bo muszę zamówić.





Więc jeśli będę miała ćwieki to spróbuje to zakryć, a jeśli się nie uda, wybielę do koloru białego.

Jak zawsze podsumowanie:


Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Te brązowe plamy są do usunięcia c: Po wybieleniu trzeba włożyć kamizelkę do ciepłej wody, wyprać ręcznie, a plamy wyszorować, posypując proszkiem do prania.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!!!
      Szukałam jak sobie z tym poradzić.
      Pozdrawiam!:)

      Usuń
  2. Oooo jak świetnie i to wyszło... ;) Boski efekt! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Yee ! Nareście nowy post ! Tyle czakałam :( Kamizelka superrr ! Dzięki tobie jutro ide do lumpeksu i szukam czegoś podobno do wybielenia. ! Cudowny blog,czekam na kolejny post. <3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Jeśli coś zdziałasz wybielaczem to koniecznie pochwal się i wyślij na mojego e-maila!
      Dziękuję i pozdrawiam!:)

      Usuń
  4. witam:)
    Czy Ace trzeba wymieszać z wodą?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy jaki efekt chcesz otrzymać :D. Czytałam, że jeśli chcesz żeby Ci się takie nierówności pojawiły, to dajesz więcej wody niż samego wybielacza (nie sprawdzałam, nie potwierdzam :D). Ja przy mojej kamizelce rozcieńczałam pół na pół. Myślę, że jakbym dała sam wybielacz to wybieliłoby mi się do koloru białego. W moich spodenkach, które wybielałam (notka na moim blogu) to nie rozcieńczałam ani trochę :)

      Usuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))