Translate

czwartek, 20 czerwca 2013

Nadruk na zamówienie- keep calm and jestem lamą.

Dawno nie było już żadnego napisu na koszulce. Szczerze? To gdy dostałam zamówienie to towarzyszył mi lekki stres, ale wzięłam się do roboty. Zgubiłam mój nóż i myślałam, że wyskoczę przez okno, bo musiałam powrócić do tępego nożyka do tapet. Ale nic, jakoś się udało.
Pozdrawiam w tym miejscu Lamę, dla której jest ta koszulka no i Darię :D Mam nadzieje, że się spodoba.




Z tą lamą namęczyłam się chyba najbardziej..




A samo malowanie to czysta przyjemność ;d




I efekt końcowy:


No to na tyle.
A następna notka będzie czymś specjalnym na Dzień Ojca.
Pozdrawiam!


8 komentarzy:

  1. Jakie fajne *.* cudo ..
    mam takie pytanko bo chce sobie pofarbować bluzkę lub spodnie i czy po założeniu to będzie farbować ? + czy masz jakieś zalecenia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Do ostatniego płukania dodaj kilka łyżek octu.
      Jeśli będą to specjalne barwniki do tkanin to ubrania nie powinny farbować. Ja jeszcze nie spotkałam się z przypadkiem by farbowały.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. a ile musi być płukań ?

      Usuń
    3. Nie ma dokładnie jakiejś zalecanej ilości. Na moim barwniku pisze "kilka razy", więc ja płuczę ok. 2/3 razy.

      Usuń
    4. i jeszcze jedno może dwa pytanka ..
      Jakim pędzlem malujesz to musi być specjalny czy coś ?
      i
      Jak robisz że na początku np. o jest zamalowane całkowicie ,a później już nie ? xD

      Usuń
    5. Ja "maluję" gąbką. Paćkam mój szablon.
      "Jak robisz że na początku np. o jest zamalowane całkowicie ,a później już nie?"- tutaj chodzi ci o szablon? drukuję i wycinam nożykiem.
      Tutaj jest wszystko dokładnie opisanne:
      http://agness-pisze.blogspot.com/2013/04/diy-czyli-zrob-sobie-sam-napis-na.html

      Usuń
    6. znaczy mi chodzi że po pomalowani i oderwaniu szablony O jest np. całe czarne ... ,a później już 'normalne' :)

      Usuń
    7. Drukuje na kartkach A4 i przy malowaniu kartka sie brudzi, wiec jak odrywam to zostaje tylko napis.

      Usuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))