Translate

środa, 26 czerwca 2013

Etui na okulary z koronką- pierwsze szycie na maszynie.

TAKTAKTAKTAK! Nareszcie udało mi się wybłagać babcię o maszynę do szycia.
Jakoś nie było ostatnio czasu, więc dziś w pierwszej wolnej chwili, zaczęłam studiować całą instrukcję, wskazówki no i postanowiłam, po wielu próbach ściegów, zacząć od czegoś łatwego, czyli tak jak w temacie, etui na okulary z nogawek spodni, które skracałam robiąc farbowanie, wybielanie, malowanie szortów.
Tadaam:

Uważam, że ja na pierwszy raz, wyszło fantastycznie. Zdjęcia nie oddają całego uroku.



A koronkę przykleiłam klejem do tkanin zakupionym niedawno.




Czeka mnie dłuuuuuugie sprzątanie..

Następny post też będzie w podobnym temacie.
Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :) . Jesteś bardzo pomysłowa : *

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetne etui Ci wyszło :) Ja ciągle szukam czegoś drobnego żeby w końcu zabrać się za maszynę i pierwszy raz coś uszyć, a takie etui to niezły pomysł :))
    Zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.:)
      Myślę, że na sam początek etui i igielnik to najprostsze co mozna zrobic.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Fajny pomysł . :) czekam na nn .
    I pytanka mam małe dwa :
    Czy jak bym zrobiła farbą koszulkę to by się rozciągnęła ?
    Jak zrobić żeby wyszedł fajny efekt jak robię 'dziury' w spodniach żyletką ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Za niedługo bedzie nowa notka :)
      Szczerze powiedziawszy to nie mam pojecia. Watpię by farba miała wpływ na to czy koszulka sie rozciągnie.
      Ja zawsze przecinam żyletką kilka razy w to samo miejsce i wyciągam poziome nitki. Na yt jest dużo filmików :)
      np. tutaj:
      http://www.youtube.com/results?search_query=jak+zrobic+dziury+w+spodniach&oq=jak+zrobic+dziury+w+spodniach&gs_l=youtube.3...290.5462.0.5588.29.8.0.0.0.0.1723.8781.7-3j3.6.0...0.0...1ac.1.11.youtube.nNTvsHVVaBw

      Usuń
    2. aaa i jeszcze pytanko czy jak robisz napis farbą to ta 'gąbka' to jest jakaś specjalna czy może być np. do naczyń ?
      a nie chodziło mi o farbę tylko Barwnik. Przepraszam za błąd . ;)

      Usuń
    3. Ja używam zwykłej gąbki do naczyń :)
      Nie sądzę żeby barwniki miały wpływ na rozciągliwość.

      Usuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))