Translate

niedziela, 23 czerwca 2013

Coś na Dzień Ojca.

Dziś, tak jak w temacie, przedstawię Wam coś na wyjątkowy dzień.
Mój tata bardzo ceni sobie rzeczy, które same z siostrami robimy. Co roku robiłyśmy jakąś ciekawą kartkę, a wiem, żę strasznie z takiej drobnostki się cieszył.
W tym roku wymyśliłam jednak coś innego.
Oczywiście musiała być koszulka (i tak nie będzie w niej nigdzie chodził, ale liczy się gest xd)


Chciałam tylko zaznaczyć, że wzór zaczerpnięty został z internetu :)


No i efekt:



Drugą rzeczą była ramka ze zdjęciem, gdzie jesteśmy we 3 i środkowa osoba trzyma napis "KOCHAMY CIĘ!".
No, myślę że się spodoba ;d
Pozdrawiam!



7 komentarzy:

  1. O kurczę, super pomysł na prezent! Szkoda, że sama na to nie wpadłam i poszłam na łatwiznę :C
    Za rok z pewnością wykonam coś podobnego :)
    Mam pytanie: czego używasz do malowania koszulek?
    Byłabym wdzięczna gdybyś odpowiedziała na moim blogu w komentarzu, niestety nie jestem jeszcze zbyt zaawansowana i nie będę umiała odczytać go w innym miejscu :C
    Pozdrawiam!
    Ach, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł ... ale czy to nie powinien być nobel? Xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. Nobel to nagroda medalowa,a oscar to właśnie statuetka :)

      Usuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))