Translate

wtorek, 11 czerwca 2013

Coś innego- modelinowe kolczyki różyczki tutorial.

Kiedyś moją wieeeeeeeelką pasją było lepienie biżuterii z modeliny. Coś mi z tego dalej zostało, a że miałam modelinę to postanowiłam ją wykorzystać (co prawda na rzecz siostry, no ale niech jej będzie).
Używam modeliny Astra.

 Tak więc naszym pierwszym zadaniem będzie uformowowanie z 1 płatka modeliny taki oto rulonik.

Następnie bierzemy kolejne płatki i doklejamy to naszego rulonu, żeby powstawało coś na kształt róży ;d












Można ścisnąć końcówkę, tak aby cała róża nam się trochę otworzyła.

A tutaj macie przykład przywieszki, do kompletu.


Ja sztyfty, bigle i inne kupuje oczywiście, jakże by inaczej na allegro.
Przez cały ten czas, gdy się tym zajmowałam, uzbierało mi się trochę tego.


Tutaj macie przykład sztyftu (tego będę dziś używać do naklejenia na różyczkach PO upieczeniu):


 A tu jest bigiel (tego użyję do zawieszki PRZED upieczeniem):

Nie wydziwiam w klejach. Pierwszy lepszy do klejenia tworzyw sztucznych itp. Chyba najtańszy (ale działa!:D).





 No to do piekarnika i kleimy.
Tutaj już upieczone:

 
Niestety nie dałam rady przykleić sztyftów, bo mój klej z powodu długiej przerwy po prostu zasechł.

W zamian moje inne wypociny, które stworzyłam jakiś rok (?) temu.

Popularne dość wtedy były donaty i cistasteczka



Miniaturowa czekolada:


Rogaliki:


To wszystko na dziś! 
Pozdrawiam!









6 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widze jak na bogu ktoś pokazuje jak zrobić z modeli takie cuda. Ślicznie ci to wyszło ;-)

    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://www.kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczny organizer tylko że ja w nim trzymam ćwieki :D 3 zł w castoramie? :) CUdnowne kolczyki !!! Sama bym takie chciała :(((

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat organizer dostałam, więc bardzo możliwe, że z castoramy :D
    Jak widzisz kolczyki łatwe do zrobienia, więc śmiało próbuj!
    Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))