Translate

czwartek, 13 czerwca 2013

Amerykańskie szorty tutorial.

Witam Was po raz kolejny. PRZESZŁO 6000 WEJŚĆ! Dziękuję bardzo. Oby tak dalej :D
Z racji tego, że ciągle wchodzicie, czytacie i komentujecie, przygotowałam dla Was nowy, specjalny, bo pracochłonny tutorial. Ostatnio bardzo modnym motywem są amerykańskie szorty, a ponieważ ciągle domagacie się nowych, a zostały mi spodenki z ostatniego hurtowego skracania, postanowiłam że zrobię właśnie takie ostatnio popularne spodenki.
Powstały z długich spodni.




 Mówiliście czemu ciągle je podwijam, więc dzisiaj po raz pierwszy nie będą podwinięte ;d

 No więc, na samym początku wyłożyłam podłogę workami na śmieci.

 Musiałam dokupić czerwoną i granatową farbę, biała mi została, więc nie było sensu i znów musiałam się z nią męczyć... 

Na samym początku bierzemy taśmę i robimy RÓWNE linie, oraz zabezpieczamy kieszenie, pasek i kawałek drugiej nogawki.



Następnie bierzemy białą farbę, podkładamy do środka nogawki np. gazetę i tak jak robiłam w koszulkach, "paćkamy" gąbką.

 Gdy już trochę podeschnie, zrywamy taśmę.


Następnie zabezpieczamy tak samo jak w poprzedniej kieszenie i pasek. Bierzemy granatowa farbę i malujemy całą nogawkę.


Macie tu moje miejsce pracy :>

Gdy biała farba wyschnie (a dzięki takiej pięknej pogodzie jaką mamy od kilku dni, nie trwa to długo), naklejamy na białe linie taśmę, znów zabezpieczamy kieszenie i malujemy.

Jesteśmy już na końcówce. Na razie tak to wygląda:

Brakuje jeszcze gwiazdek. Wydrukowałam, wycięłam nożykiem, przyłożyłam i...

...zamalowałam białą farbą.

Tadam, mamy prawie gotowe spodenki. Teraz wystarczy wysuszyć i przeprasować na lewej stronie.

Na balkonie, przy słońcu wysuszy się w jakąś godzinkę, albo dwie.

 I gotowe :)


Podsumowanko (zapomniałam, że na początku miałam dać zdjęcie ze skracania, ale nie chce mi się już tego zmieniać, wybaczcie xd):

Pozdrawiam!


18 komentarzy:

  1. Cudowneee ! Uwielbiam cię po prostu :D Wchodzę na twojego bloga 10000 razy dziennie :D !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, zazdroszczę kreatywności :) zapraszam również do na mojego bloga http://femmesh.blogspot.nl , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetne ;) zrobie sobie podobne spodnie, ale zamiast tak dokładnie malowaćto pociapię je gąbką, to wyjdą z tak jakby przetartą flagą ;) jak zrobię to dam linka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie ja też robiłam gąbką :)
    Bardzo chętnie zobaczę jak Ci wyszło.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te szorty... sama do tej pory jedynie obcinałam i strzępiłam. Gdzie można dostać takie farby do tkanin? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Ja kupuje w sklepie plastycznym. Jeśli jesteś z Zabrza to na Placu Krakowskim jest sklepik "Grafis" (chyba tak jakoś sie nazywa), a jeśli nie masz blisko siebie żadnego, to zawsze zostaje allegro (też już kupowałam, bo są te same co z tego mojego sklepu plastycznego).
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Super te szorty ;*
    A byś mogła zrobić takie spodenki arbuzowe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Myślałam nad zrobienie arbuzowych, ale to już chyba w przyszłym roku, bo teraz już się raczej nie opłaca :)

      Usuń
  7. Co do Stanów zapraszam na mojego bloga: http://alwaysgivelifeameaning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. to jest jakaś specjalna farba?

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))