Translate

środa, 1 maja 2013

Kurtka jeasowa i ćwiekowanie.

Kilka osób pytało mnie, gdzie jest ten lumpeks do którego jeżdżę. Myślę, że osobom, które mieszkają w Zabrzu te  zdjęcie pomoże. Jak nie trudno się domyślić miejsce w czerwonym kółku to właśnie " Świat odzieży używanej".
   
 Ostatnio znowu się tam wybrałam, bo chciałam za wszelką cenę znaleźć białe spodenki, jeasnową kurtkę i spodenki z wysokim stanem, których szukam już od bardzo dawna. Jedną rzecz udało mi się zdobyć. Na niej chyba najbardziej mi zależało ;d



Kurtka jeansowa, która (co mnie zaskoczyło) pasowała na mnie bardzo dobrze. 
W sumie za tą kurtę, spodenki i bluzkę zapłaciłam tylko 14 zł, więc jestem bardzo zadowolona.

Wcześniej zamówiłam na allegro ćwieki piramidki, srebrne i złote z myślą właśnie o czymś jeansowym.



Pierwszy raz w życiu miałam ćwieki na wpinanie. Muszę przyznać, że ta wersja jest o wiele lepsza pod względem szybkości pracy. 

Nie dodawałam ich za dużo, bo moim zdaniem nie za dobrze by to wyglądało. Od początku myślałam nad kołnierzem i kieszeniami, więc tak też zrobiłam.





 Efekt końcowy, który bardzo mnie zadowala :D


  


To tyle! 
Pozdrawiam.





2 komentarze:

  1. Szczerze powiem ... pomysł ciucholand +ćwieki z allegro to całkiem dobry pomysł ... lecz przykro mi Agnes ale z ćwiekami skórami i glanami jestem za pan brat już od wielu lat ... i uwarzam że przypięcie dwunastu ćwieków do katanki jeansowej jednak nie robie zbyt dużego wrażenia ... czekam na dalsze pomysły i pozdrawiam Urban

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze dla kogos kto nie chodzi w glanach, a po prostu lubi jeansowe kurtki, takie rozwiazanie jest w sam raz, ale kazdy moze miec oczywiscie swoje zdanie. Pozdrawiam rowniez :)

      Usuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))