Translate

wtorek, 7 maja 2013

Azteckie spodenki DIY.

To już moje drugie DIY spodenek, szaleństwo. A że znajduje stare spodnie to aż żal ich nie wykorzystać. Pomagała mi przy nich Kasia (żeby nie było, że sama je robiłam), bo inaczej robiłabym je dobre kilka godzin.
Zaczynajmy.
Na początku skróciłam spodnie jeansowe, bo jako długie w ogóle mi się nie podobały.





Po skróceniu:


Następnie zanurzyłam połowę do wybielacza i czekałam jakieś 30/45 minut.


A oto efekt:



Musiałam narysować W MIARĘ proste linie, bo z moim okiem to wyszły by szlaczki.


No i malujemy.




Uznałam, że z ćwiekami będzie wyglądać lepiej :D



I całokształt.


Podsumowując:


Pozdrawiam!




7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe ale fajniejsze byłyby całe azteckie ;d

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że gdybym miała bardzo jasne spodenki, albo białe, zdecydowałabym się na ten pomysł, ale przed wybielaniem nie pomyślałam żeby całe włożyć, więc została mi jedna jasna strona, którą mogłam wykorzystać. W przyszłości sądzę, że pojawią się całe azteckie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten blog został nominowany przeze mnie do wyróżnienia Liebster Blog Award, szczegóły tutaj: http://mapapiekna.blogspot.com/2013/05/wyroznienie-liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł...muszę wykorzystać:)

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))