Translate

środa, 10 kwietnia 2013

Kolejny napis na koszulce! :D

Tym razem postanowiłam zrobić coś dla siebie i postanowiłam że będzie to napis na koszulce, pierwszy raz wykorzystując białą farbę. Nie wiem czy to była wina materiału bluzki, czy samej farby, ale nakładało się strasznie, musiałam dać 2 warstwy pomimo, że farba była strasznie gęsta. Dziwne, bo to ta sama firma co czarna farba. Jestem zadowolona pomimo, że trochę się rozlało. Kto powiedział, że od razu będzie wychodziło. Tak samo jak zrobiłam z czarną farbą, białą też się nauczę :>
Póki co pokażę Wam wszystko po kolei.



 Skończyła mi się taśma i musiałam przyklejać resztkami, ale udało się!

 Nie dość, że farba źle kryła i konsystencja byłam okropna to jeszcze śmierdziała tak, że nie dało się wytrzymać ;_;



Nie wyszło źle jak na pierwszy raz. Na wf, czy do spania się nada :D
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Hej ;3 świetna :o
    a co to za farbka , ktorej uzywasz jesli moge wiedziec??

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))