Translate

środa, 3 kwietnia 2013

I znów zakupy.

No witam ponownie. CIESZE SIĘ NIEZMIERNIE, BO LICZBA WEJŚĆ ROŚNIE. Tym razem znowu coś o zakupach :D Ostatnio po południu przejechałam się do sklepu "Igła, nitka". Pomyślałam,  że już czas zbierać "narzędzia", która przydadzą mi się w najbliższym czasie do przeróbki ubrań, także będziecie widzieć moje rozwijanie się od samego początku. A oto co sobie nakupiłam:




 Miarka- była w domu, ale się zgubiła- 2 zł

 Białe farby- za 3 zapłaciłam 11.60zł.


 I mydełko krawieckie- 2 zł.

No, także powoli zaczynam już się rozpędzać, 1 przeróbka ze zwykłej bluzki z krótkim rękawkiem zrobiona, a przynajmniej kończę ją robić :D
Oczywiście jak skończę wszystko tutaj pokaże. A w najbliższym czasie będzie także mój pierwszy napis na CZARNEJ koszulce, na białej już umiem to teraz czas na czarną oraz możecie się spodziewać znów postu o lumpeksie, bo w piątek lub sobotę jadę do nowego w Zabrzu tym razem, szukać jakiś skarbów do przeróbki, mam nadzieję, że znajdę coś fajnego i się tym znów tu pochwalę.

A na razie zapraszam do ODWIEDZANIA, OBSERWOWANIA i KOMENTOWANIA.


4 komentarze:

  1. a to gdzie otworzyli jakiegos nowego lumpa w Zabrzu? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy się on już jest od dawna podobno, ale ja pierwszy raz byłam. Na ulicy Szczęść Boże, tam gdzie kiedyś rzeźnia była.
      Wejdź sobie w google mapa, wpisz zabrze, szczęść boże i jak masz Zakład Ubezpieczeń Społecznych to po lewo masz taki plac na Gabriela Narutowicza i w tym placu to jest :)

      Usuń
  2. ile tam kosztują tam ubrania?

    OdpowiedzUsuń
  3. wycena to zależy co chcesz kupić, a waga to 18zł/kg.

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))