Translate

piątek, 26 kwietnia 2013

Eko torba- Keep calm and go shopping.

Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale po egzaminach nie miałam ani sił ani chęci. W międzyczasie kolejne zakupy na allegro zostały zrobione. Jako pierwsze przyszły 3 eko torby.



Od razu wzięłam się do pracy z optymistycznym podejściem, ale skończyłam z trochę innym..




Wyglądało, że wszystko idzie zgodnie z planem, ale po zerwaniu szablonu zobaczyłam takie coś. 






             No dobra, może nie wyszło AŻ tak źle. Moim zdaniem litery "O" wszystko zniszczyły... 
Ale nic, mam jeszcze 2 torby, więc nic straconego.
Pozdrawiam.



6 komentarzy:

  1. a mi się właśnie te litery 'O' podobają ;D dzięki nim napis wygląda ciekawiej :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a skąd wziełaś tę "naklejkę czy "szablon??? Proszę powiedz bo ja uwielbiam rzeczy KEEP CALM ale nigdzie nie mogę znaleźć produktów by coś z tym zrobić :(

    ps. gdzie i za ile kupujesz te płócienne eko torby i ćwieki? Jak możesz to proszę daj mi link :)

    pozdrawiam Ula :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zapoznanie się z tym postem http://agness-pisze.blogspot.com/2013/04/diy-czyli-zrob-sobie-sam-napis-na.html
      Tutaj jest wszystko napisane jak taki napis zrobić.

      A torby i ćwieki kupiłam na allegro, jedną torbę kupiłam za 3 zł. A 100 ćwieków na 6zł+przesyłka.

      Usuń
  3. a co wpisałaś szukając białej torebki? bo ja nigdzie nie mogę ich znaleźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/show_item.php?item=3176886610
      Tutaj kupowałam. :)

      Usuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))