Translate

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Dodajemy swetrze charakteru.

Sweter ten kupiłam w lumpeksie w dziale na wagę (a to ci nowość), czyli zapłaciłam za niego grosze. Dla przypomnienia o który chodzi:
Długo przeleżał w szafie, bo nie wiedziałam co z nim zrobić i wreszcie wpadłam na pomysł z wykorzystaniem świeżo kupionych ćwieków.
Siedziałam wczoraj nad tym z 45 minut, ale przyszyłam i moim zdaniem wyszło bardzo ciekawie i z "nudnego" swetra wyszło coś nowego i oryginalnego. A oto efekt:


No więc rozkręcam się powoli, notki będą pojawiały się co 2 dni , blog dodaje posty automatycznie, więc pisze z wyprzedzeniem no i na razie będziecie mieli co czytać. :D
Pozdrawiam!
                   

2 komentarze:

  1. ja bym jeszcze go skróciła tak z 1/4
    będzie wyglądał ciekawiej i bardziej elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie na początku wydawał mi się długi i myślałam nad tym czy go nie skrócić. Muszę to przemyśleć, rzeczywiście może by lepiej wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))