Translate

piątek, 12 kwietnia 2013

DIY- całkowita przeróbka zwykłej koszulki.

Przeglądając blogi o DIY (a było ich ok. 160), różne strony typu zszywka.pl, znalazłam wiele dziewczyn, które przerabiały bluzkę obcinając po prostu rękawy i powiększając dekolt (jak kto lubi oczywiście). Ja korzystając a okazji, że miałam akurat na zbyciu zwykłą żółta koszulkę z lumpeksa (a to nowość), postanowiłam, że na pierwszą przeróbkę wybiorę coś własnie tak łatwego.
No więc nie zastanawiając się, wzięłam nożyczki i pozbawiłam bluzkę rękawów. powiększając przy tym trochę dekolt. Wyglądała "naga", więc postanowiłam, że dodam coś od siebie, a był to czarny napis :D
I wyszło takie coś:




Po tym jak zrobiłam napis, pomyślałam, że warto dodać ćwieki.











Jeszcze wyrównać ramiączka i GOTOWE!
Pozdrawiam!

1 komentarz:

*Proszę o komentarze z zachowaniem pełnej kultury- szanujmy się wzajemnie.
*Jeśli chcesz, w komentarzu zostaw również link do swojego bloga, a postaram się zajrzeć.
:))